Tēmu izklāsts
- Vispārēji
- 1. Tēma: Ievads digitālajā mārketingā
1. Tēma: Ievads digitālajā mārketingā
- 1.1. Ievads digitālajā mārketingā un tā vadībā
1.1. Ievads digitālajā mārketingā un tā vadībā
- 1.2. Galvenās definīcijas un aktualitātes mūsdienu biznesa vidē
1.2. Galvenās definīcijas un aktualitātes mūsdienu biznesa vidē
- 1.3. Citi mārketinga veidi, kā arī tā praktiska realizācija reālās dzīves situācijās
1.3. Citi mārketinga veidi, kā arī tā praktiska realizācija reālās dzīves situācijās
- 1.4. Digitālās vides īpatnības
1.4. Digitālās vides īpatnības
- 2.Tēma: Digitālā mārketinga procesi un rīki
2.Tēma: Digitālā mārketinga procesi un rīki
- 2.1. Satura mārketings: meklēšanas rezultātu optimizācija, pareiza pozicionēšana, pārvaldība, pielāgošana un automatizācija
2.1. Satura mārketings: meklēšanas rezultātu optimizācija, pareiza pozicionēšana, pārvaldība, pielāgošana un automatizācija
- 2.2. Pārdošanas rīki un reklāma digitālajā vidē. Digitālā mārketinga rīki
2.2. Pārdošanas rīki un reklāma digitālajā vidē. Digitālā mārketinga rīki
- 2.3. Digitālajā vidē apkopoto datu nozīme un to analīze
2.3. Digitālajā vidē apkopoto datu nozīme un to analīze
- 2.4. Digitālā mārketinga kampaņu un plānu veidošana
2.4. Digitālā mārketinga kampaņu un plānu veidošana
- 2.5. Komunikācija ar klientiem: sociālie mediji, platformas un masu auditorijas rīki
2.5. Komunikācija ar klientiem: sociālie mediji, platformas un masu auditorijas rīki
- 2.6. Sociālo tīklu mārketings (FB, Youtube)
2.6. Sociālo tīklu mārketings (FB, Youtube)
- 2.7. Vietņu un e-pasta mārketings (Mozello Environment), SMS mārketings
2.7. Vietņu un e-pasta mārketings (Mozello Environment), SMS mārketings
- 2.8. Alternatīvi digitālā mārketinga komunikācijas kanāli (Twitter, Pinterest, Instagram)
2.8. Alternatīvi digitālā mārketinga komunikācijas kanāli (Twitter, Pinterest, Instagram)
- 2.9. Maksas reklamēšanas iespējas un risinājumi Google meklēšanas un reklāmas tīklos (Google Ads (AdWords), AdSense un DoubleClick Systems)
2.9. Maksas reklamēšanas iespējas un risinājumi Google meklēšanas un reklāmas tīklos (Google Ads (AdWords), AdSense un DoubleClick Systems)
- 3.Tēma: Interneta veikals
3.Tēma: Interneta veikals
- 3.1. Interneta veikals biznesa attīstībai
3.1. Interneta veikals biznesa attīstībai
- 3.2. SEO nozīme tiešsaistes veikaliem
3.2. SEO nozīme tiešsaistes veikaliem
- 3.3. Uz klientu un pārdošanu orientēts tiešsaistes veikala dizains (UI / UX dizains)
3.3. Uz klientu un pārdošanu orientēts tiešsaistes veikala dizains (UI / UX dizains)
- 3.4. Jaunākās tendences interneta veikalā
3.4. Jaunākās tendences interneta veikalā
- 3.5. Interneta veikala papildu pārdošanas rīki
3.5. Interneta veikala papildu pārdošanas rīki
- 3.6. Marketplaces vs Niche tiešsaistes veikali
3.6. Marketplaces vs Niche tiešsaistes veikali
- 3.7. Interneta veikalu analīze un ilgtermiņa attīstība
3.7. Interneta veikalu analīze un ilgtermiņa attīstība