Atvērt galveno saturu
E-studijas
Jūs neesat pieslēdzies. (Pieslēgties)

Informācija par kursu

Lapas ceļš
  • Sākums / ►
  • Kursi / ►
  • TST0010 Digitālais mārketings (materiāli) / ►
  • Kopsavilkums

TST0010 Digitālais mārketings (materiāli)

Viesu piekļuve

Izlaist Navigācija

Navigācija

  • Sākums

    • ForumsVietnes jaunumi

    • Kursi

      • TST0010 Digitālais mārketings (materiāli)

        • Dalībnieki

        • Vispārēji

        • 1. Tēma: Ievads digitālajā mārketingā

        • 1.1. Ievads digitālajā mārketingā un tā vadībā

        • 1.2. Galvenās definīcijas un aktualitātes mūsdienu...

        • 1.3. Citi mārketinga veidi, kā arī tā praktiska re...

        • 1.4. Digitālās vides īpatnības

        • 2.Tēma: Digitālā mārketinga procesi un rīki

        • 2.1. Satura mārketings: meklēšanas rezultātu optim...

        • 2.2. Pārdošanas rīki un reklāma digitālajā vidē. D...

        • 2.3. Digitālajā vidē apkopoto datu nozīme un to an...

        • 2.4. Digitālā mārketinga kampaņu un plānu veidošana

        • 2.5. Komunikācija ar klientiem: sociālie mediji, p...

        • 2.6. Sociālo tīklu mārketings (FB, Youtube)

        • 2.7. Vietņu un e-pasta mārketings (Mozello Environ...

        • 2.8. Alternatīvi digitālā mārketinga komunikācijas...

        • 2.9. Maksas reklamēšanas iespējas un risinājumi Go...

        • 3.Tēma: Interneta veikals

        • 3.1. Interneta veikals biznesa attīstībai

        • 3.2. SEO nozīme tiešsaistes veikaliem

        • 3.3. Uz klientu un pārdošanu orientēts tiešsaistes...

        • 3.4. Jaunākās tendences interneta veikalā

        • 3.5. Interneta veikala papildu pārdošanas rīki

        • 3.6. Marketplaces vs Niche tiešsaistes veikali

        • 3.7. Interneta veikalu analīze un ilgtermiņa attīs...